Apa itu My Smart Shopper? Cara Penggunaan dan Kelebihan MSS. Smart Shop, Big Reward

Assalamualaikum. Teknologi mengubah peredaran masa. Masa dulu, nak membeli kita akan pergi ke kedai, tapi pada tahun 2019, nak membeli, kita boleh menggunakan apps membeli iaitu seperti

SHOPEE @ LAZADA @ ZALORA

Bila anda sudah pernah membeli menggunakan apps di atas, anda hanya akan dapat barang sahaja. REWARD? Tak dapat kann. 

Jadi, My Smart Shopper adalah satu apps / platform yang menggunakan pendaftaran kad pengenalan (MyKad Smart Shopper) untuk membeli. Jadi ianya senang dan trusted. 

Macam mana anda nak linkkan / relate antara My Smart Shopper dengan Shopee / Lazada? 
Ini yang saya akan bagitau di Youtube saya.

Anda juga boleh mendapatkan info - info penting di website My Smart Shopper.

MyKad Smart Shopper
MyKad Smart Shopper



Jadi, anda nak tahu kan, cara penggunaan Apps ini. Apps My Smart Shopper. Anda boleh lihat Video saya Youtube.

Cara dan Step Menggunakan Apps My Smart Shopper. Bantu saya dengan SUBSCRIBE! Klik sini untuk lihat Video. 

MyKad Smart Shopper
Youtube: Alang N Afiq. MyKad Smart Shopper
Jom lihat Video di Youtube. Cara dan step menggunakan Apps My Smart Shopper. Klik Sini.

Alang harap ianya berguna kepada anda dan sangat bermanfaat.

Sekian sahaja butiran hikmah dari saya Alang N Afiq.

SUBSCRIBE Youtube channel saya. Terima Kasih.














Comments

  1. Bg pandangan bro, antara MSS dgn Boost, mana lagi berbaloi? Saya tak guna MSS, saya guna Boost. Tapi, selepas tgok features yg bro tunjukkan dlm MSS. Saya lihat MSS lebih kurang Boost sahaja.
    MSS ada cashpoint dan rewardpoint. Boost pon ade cashback dan coin + shake reward. Boost juga boleh guna utk online dan offline. Hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. boost bole ade sistem offline ke ?

      Delete
    3. dalam boost ada lazada ke? x de kan? betul x? apa yg lebih kurang nya? boost n mss lain lah. haiyyaa

      Delete

Post a Comment